Kā pasūtīt un apmaksāt pasūtījumu?

Veikt pasūtījumu mūsu mājas lapā.

Nereģistrētiem lietotājiem:

1. solis - iepazīstieties ar mūsu piedāvātajām precēm un izvēlēties sev nepieciešamo (visiem attēliem ir informatīva nozīme, prece var atšķirties no attēlā redzamās).

2. solis - spiediet pogu “Grozā”, lai pievienotu “Pasūtījumu grozam" savus izvēlētos produktus.

3. solis - lapas augšējā labā pusē variet apskatīt savu “Pasūtījumu grozu". Uzspiežot uz tā, atvērsies sadaļa “Pasūtījuma noformēšana”. Tur variet apskatīt izvēlētās preces un mainīt to skaitu.

4. solis - aizpildiet visas prasītās kontaktinformācijas ailes, izvēlēties piegādes veidu un norēķinu veidu.

5. solis - iepazīstieties ar vispārīgajiem noteikumiem, piegādes noteikumiem, atgriešanas noteikumiem un privātuma politiku (uzspiežot uz “esmu iepazinies ar visiem noteikumiem”) un atzīmējiet, ka esat iepazinušies ar tiem.

6. solis - spiediet pogu “Pasūtīt preces”.

7. solis - nospiežot pogu “Pasūtīt preces”, mēs saņemsim Jūsu pasūtījumu, kā arī Jums uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums.

8. solis - izvēlieties norēķinu veidu:

8.1. izvēloties norēķinu veidu ar bankas pārskaitījumu, e-pasta apstiprinājumā Jūs saņemsiet mūsu Rēķinu par pasūtītajām precēm. Rēķinā būs norādīts mūsu bankas konta numurs, uz kuru jāpārskaita summa, kas norādīta rēķinā. Rēķina apmaksas termiņš ir 3 dienas;

8.2. izvēloties norēķinu veidu ar bankas karti, Jums tiks piedāvāts autorizēties Paysera sistēmā.

9. solis - mēs ar Jums sazināsimies iespējami ātrākā laikā, lai vienotos par Jums ērtāko piegādes laiku.

10. solis - preces piegādāsim pēc rēķina apmaksas saņemšanas. Preču piegādes laiks ir no 1 līdz 2 darba dienām, atkarībā no preču pieejamības noliktavā. Veicot pasūtījumu, norādiet to adresi, kurā pieņemsiet pasūtījumu minētajā laika intervālā piegādes dienā. Ja norādītā adrese ir neprecīza vai pasūtītājs nav sazvanāms, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma.

Reģistrētiem lietotājiem:

1. Ja esat reģistrējies Lietotājs, iepirkšanās ir vienkāršāka. Reģistrējoties, Jums ir iespēja saglabāt Jūsu datus, kas nākamajā reizē iepirkšanos padarīs ātrāku un ērtāku.

2. Reģistrētiem Lietotājiem ir iespēja apskatīt savu pasūtījumu vēsturi.

3. Lai reģistrētos, atzīmējiet attiecīgo lauciņu pie pirkuma noformēšanas.

4.  Ja esat aizmirsuši Lietotāja paroli, spiediet uz “Aizmirsu paroli”.

5. Pasūtīt pa emailu, norādot nosaukumu un produkta kodu.

Operatora telefona numurs: +371 67885160, e-pasts: info@kafijatev.lv

Darba laiks : 10.00-17.00 (P.O.T.C.P.S)

Operators pieņems Jūsu pasūtījumu pēc preču nosaukuma un produkta koda.

Norādiet Jūsu telefona numuru un piegādes adresi.

 

Mūsu rekvizīti:

SERTIFIKĀCIJAS CENTRS SIA

Jur. adrese: Stārķu iela 2A, LV-1084, Rīga, Latvija

Veikala adrese: Lubānas iela 150b, LV-1021

Reģ. Nr.: 40103527277

PVN reģ. Nr.: LV40103527277

Banka: AS DNB banka

Kods: RIKOLV2X

Konts: LV49RIKO0002930217321